До інформації
TwitterRssFacebook

Комунальне підприємство "Обласний інформаційно-технічний центр"

Меню сайту

Iнформація для споживачів

Шановні споживачі!

Ви можете отримати оперативну інформацію про стан розрахунків за опалення, водопостачання та водовідведення, подати заявку на виклик представника для визначення якості послуг, передати показники індивідуального приладу обліку холодної води та ін. звернувшись до відповідних абонентних груп філії КП “Обласний інформаційно-технічний центр”.

Сфера обслуговування

Місцезнаходження пункту прийому споживачів

Барвінківcька філія

м. Барвінкове

Вода, водовідведення, теплопостачання

м. Барвінкове вул. Центральна, 35-а;

тел.: 0 (5757) 43070

Дергачівсько-Солоницівська філія

м. Дергачі та сел. Мала Данилівка, теплопостачання

м. Дергачі вул. Леонова, 1;

тел.: 0 (5763) 30037

пмт. Солоницівка, сел. Подвірки

вода, теплопостачання

пмт. Солоницівка вул. Пушкіна, 25

Тел. 0 (5763) 73-551,

Куп’янсько-Шевченківська філія

м. Куп’янськ та Куп’янський район, теплопостачання.

м. Куп’янськ пр. Конституції, 108-а;

тел.: 0 (5742) 51716

смт. Чкалівське, сел. Кочеток, теплопостачання

пмт. Шевченкове вул. Кропивницького, 56;

тел.: 0 (5751) 51650

Режим роботи пунктів прийому споживачів:

понеділок- четвер з 8.00 до 17.00;

п`ятниця з 8.00 до 16.00 (перерва з 12.12 до 13.00)

субота, неділя – вихідні

Крім цього для розгляду пропозицій, заяв і скарг повязаних з роботою підприємства громадяни можуть звертатись:

Барвінківська філія:

(05757) 42001 – диспетчерська служба

barv@oitc.kh.ua

м. Барвінкове вул. Центральна, 35-а;

Дергачівсько-Солоницівська філія

(05763) 72564 – диспетчерська служба

derg@oitc.kh.ua

пмт. Солоницівка вул. Пушкіна, 25;

Куп’янсько-Шевченківська філія:

(05742) 56417 – диспетчерська служба

kup@oitc.kh.ua

м. Куп’янськ пр. Конституції, 108-а;

Головний офіс КП “Обласний інформаційно-технічний центр”:

(057) 717-07-72 -приймальня

 teplo@oitc.kh.ua

 м. Харків, вул. Гімназійна набережна, 16, 2-й пов.

Режим роботи: понеділок – четвер 08.00-12.00, 13.00-17.00, п’ятниця 08.00-12.00, 13.00-16.00,

Вимоги до якості послуг

`
Вимоги до якості послуг

Відповідно до п. 6 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення послуги повинні відповідати: з централізованого опалення – нормативній температурі повітря у приміщеннях квартири (будинку садибного типу) за умови їх утеплення споживачами та вжиття власником (балансоутримувачем) будинку та/або виконавцем заходів до утеплення місць загального користування будинку; з централізованого постачання холодної води – вимогам щодо якості і тиску води, а також розрахунковим нормам...

далі

Субсидії та пільги

`
Субсидії та пільги

Порядок надання і нарахування субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг Умови призначення та порядок надання громадянам щомісячної адресної безготівкової субсидії для відшкодування витрат на оплату користування житлом або його утримання та комунальних послуг (водо-, тепло-, газопостачання, водовідведення, електроенергія, вивезення побутового сміття та рідких нечистот) визначені Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання...

далі